خدمات غذای بیرون بر و همچنین دلیوری غذا رستورانی دو صنعت پر سود در حوزه رستوران داری هستند و در آمریکا سالانه بالغ بر 70 میلیارد دلار درآمد دارند. پیش بینی می شود درآمد این صنعت در سال 2020 در حدود 75 میلیارد دلار باشد. درآمد شرکت های دلیوری نیز در حدود 40 درصد از سود این صنعت پیش بینی شده است. در رابطه با خدمات تحویل، تصمیمی که شما باید بگیرید این است که خودتان یک سیستم دلیوری راه اندازی کنید و یا این کار را به یک شرکت خارجی برونسپاری نمائید.

سیستم دلیوری چطور بر صنعت رستوران داری تاثیر می گذارد؟

این خدمات کار را برای مشتری بسیار آسان کرده است زیرا به آنها اجازه میدهد بدون اینکه از جای خود تکان بخورند، غذا سفارش دهند. همچنین می توانند در منوی رستوران هایی که تا به حال نرفتند بگردند تا غذاهای جدید را امتحان کنند.

طبق تحقیقات انجام شده، همکاری با شرکت های دلیوری می تواند تاثیر مثبتی بر بگذارد و امتناع از آن تاثیر منفی بر سود شرکت می گذارد. همچنین با رشد سیستم دلیوری، مشتریان نیز احساس راحتی بیشتری در سفارش انواع غذاها می کنند به این علت که قبلا نگران سرد شدن غذا بهنگام تحویل بودند اما با افزایش تعداد سفارشات و رشد صنعت دلیوری این نقیصه نیز برطرف گردیده است.

وسایلی که برای ایجاد یک سیستم دلیوری به آن نیاز داریم

اگر تصمیم گرفتید یک سیستم تحویل غذای رستوران در داخل مجموعه خود راه بیاندارید حتما به موارد زیر احتیاج پیدا خواهید کرد: باکس و کیسه تحویل غذا، ظرف بیرون بر، قاشق و چنگال یکبار مصرف

چرا باید خدمات دلیوری ارائه دهید؟

اگر بدنبال افزایش هستید اضافه کردن خدمات تحویل می تواند شما را از بقیه متمایز کند و یا حداقل در کنار آنها نگه دارد. خصوصا اگر شما قبلا در بازار حضور نداشته اید این گزینه می تواند نام شما را در صف نام بقیه رستوران ها قرار دهد و در دسترس مشتریانی خواهید بود که قبلا از شما نکردند.

مزایای همکاری با شرکت های دلیوری

همکاری با این شرکت ها چندین فایده دارد. اول اینکه برند شما را در معرض دید چندین میلیون کاربر قرار می دهد و ثانیا منجر به افزایش شما می شود. ضمنا خطر از دست دادن مشتری بعلت منتظر ماندن پشت خط تلفن رستوران شما را کاهش می دهد. همچنین همکاری با این شرکت ها مسئولیت و دردسرهای استخدام و آموزش تیم دلیوری را ندارد.

حتی ممکن است این سرویس ها فرایند ثبت سفارش را از طریق ثبت اطلاعات جغرافیایی کاربر و ذخیره اطلاعات کارت بانکی دلپذیرتر نمایند.

مضرات بالقوه همکاری با شرکت ها دلیوری

در حالیکه همکاری با شرکت های دلیوری می تواند برای شما سودآور باشد اما از طرفی مسئولیت و مواردی هست که حتما باید در نظر بگیرید. برای مثال تصادف راننده شرکت دلیوری و یا انتقال بیماری یا میکروب به غذا در حین حمل. اگرچه رستوران شما مسئولیت این موارد را برعهده ندارد اما برای محافظت از برند خود باید فکری به حال آن نمائید.

برای به حداقل رساندن ریسک همکاری با شرکت های حمل و نقل سعی کنید در قرارداد خود این موارد را بگنجانید:

شرکت دلیوری ملزم به رعایت استاندارد های بهداشتی صنعت غذا باشد.

تمامی سامانه حمل و نقل شرکت دلیوری مجهز به GPS باشد تا قابل ردگیری بوده و زمان تحویل مشخص گردد.

مسئولیت تمام موارد در حین ارسال به شرکت دلیوری واگذار گردد.

 شرکت دلیوری ملزم به داشتن پوشش بیمه ای و جبران خسارت باشد.

صرفنظر از تمامی موارد احتیاطی فوق طبق تحقیقات باز هم 76 درصد از مشتریان، رستوران را مسئول مشکلات مربوط به سفارش خود می دانند. بر این اساس شما باید امادگی کامل برای پاسخگویی به مشتریان را داشته باشید و این موضوع را برای شرکت دلیوری کاملا روشن کنید که آنها وظیفه نمایندگی برند شما را برعهده دارند.

 

منبع: استودیو پیکنیک


restaurantnews دلیوری ,شرکت ,رستوران ,همکاری ,صنعت ,خدمات ,شرکت دلیوری ,سیستم دلیوری ,دلیوری ملزم ,میلیارد دلار ,افزایش منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کارت ویزیت تم زیبایی مدرسه شما انار موزیک پایه سایت موزیک سرا | دانلود آهنگ جدید